ח"כ בן ברק: "לא רוצה להיות כמו הגרועים שבאויבנו"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ בן ברק: "לא רוצה להיות כמו הגרועים שבאויבנו"

    ח"כ רם בן ברק ב'מהדורה המרכזית': "אני מאוד גאה בזה שאנחנו פועלים נכון. אנחנו לא יכולים להרעיב 2.2 מיליון אנשים. נכון שיש שם הרבה רוצחים, אנשים ששיתפו פעולה עם המרצחים, אבל אני לא רוצה לראות ילד נפוח מרעב". לגבי הצטרפות לממשלה: "צריך שיהיה לנו יכולת לקבל החלטות בנוגע למדיניות. אבל כשיש שם את בן גביר וסמוטריץ' שמכתיבים מדיניות, ומאיימים על הממשלה הבאה, אנחנו לא יכולים להצטרף" אמר חבר הכנסת מ'יש עתיד'.

    רם בן ברק. ארכיון צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    11:28
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הרבנית ימימה מזרחי: "בזכות חלת המפתח ה' יפתח את כלא החטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשנה לראש המוסד לשעבר ח"כ רם בן ברק לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "כל ראשי הארגונים הצבאיים והביטחוניים לקחו אחריות מלאה, כשהמלחמה תיפסק. לא שמעתי שעושים צעדים כאן ועכשיו. מהיום הראשון נאמר איפה שזה היה צריך להיאמר שהמטרה של הכרעת חמאס תיקח ימים ושנים. השליטה שלו בשטח, פוליטית ומעשית היא עמוקה והשלב הראשון זה להכניס מישהו אחר במקומו"

    עוד מרם בן ברק: "בן גביר צריך להחליט אם הוא מדבר עברית או ערבית. אם הוא רוצה לדבר כמו הגרועים שבאויבינו, בסדר. אם הוא רוצה להיות פלנגה, כמו חווארה וג'בליה ששורפים ילדים… טוב"

    ח"כ רם בן ברק הוסיף: "אני מאוד גאה בזה שאנחנו פועלים נכון. אנחנו לא יכולים להרעיב 2.2 מיליון אנשים. נכון שיש שם הרבה רוצחים, אנשים ששיתפו פעולה עם המרצחים, אבל אני לא רוצה לראות ילד נפוח מרעב"

    לגבי הצטרפות לממשלה: "צריך שיהיה לנו יכולת לקבל החלטות בנוגע למדיניות. אבל כשיש שם את בן גביר וסמוטריץ' שמכתיבים מדיניות, ומאיימים על הממשלה הבאה, אנחנו לא יכולים להצטרף" אמר חבר הכנסת מ'יש עתיד'.

    בנוגע לדברי יעקב פרי על התפטרות אפשרית של ראש השב"כ רונן בר: "הוא אחד מראשי השב"כ הטובים שהיו לנו. מאוד מקווה שהוא לא יפרוש, אם יפרוש נתניהו עלול למנות מישהו מטעמו".

    האזינו לראיון המלא>>>

     



    0 תגובות